Наложка без комиссии! бусплатная доставка от 700грн !!!

Умови повернення товару

 

Закон «Про захист прав споживачів»

Згiдно iз Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі зазначено: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням".

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:

  • парфумерно-косметичні вироби;
  • засоби особистої гігієни;
  • нижня білизна;
  • дитячі товари;
  • інструменти для манікюру та педикюру
    та інші товари, які не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

 

Що можна повернути

Ми завжди намагаємося догоджати нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 3 днів, якщо:

  • товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
  • отримали товар неналежної якості;
  • вміст посилки не відповідає опису вкладення (із порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
  • товар не був у вжитку та не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
  • товар саме той, який був проданий нашим магазином.

 

Процедура обміну або повернення товару

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту [email protected] c позначкою «Повернення»: 1) фотографію товару, на якій видно брак/дефект, 2) фотографію етикетки 3) і фотографію упаковки.

Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому разі обмін/повернення товару неможливі.

Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

 

Крок 1

Сфотографуйте:

  • брак
  • этикетку
  • упаковку

 

Крок 2

Надішліть нам фото на [email protected] c позначкою «Повернення»

 

Крок 3

Чекайте дзвінка нашого менеджера для уточнення деталей

 

Повернення коштів

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.

 

Ми рекомендуємо

Під час отримання замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти/пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально під час отримання, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.

Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки у момент доставки або отримання товару на Новій Пошті/пункті самовивозу.

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, залишили поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.

 

Додаткова інформація

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.

Контакти

Пн.-Cб. з 9:00 до 20:00

Приєднуйтесь:facebookinsta

Підписка

Працюєм з:

card

© Всі права захищені © 2017 RIXUS. Центр обслуговування салонів краси та перукарень